torsdag 7 juli 2011

Trevliga och smarta människor!

Här är bara ett litet tips. Numera när jag funderar över någonting angående trädgården odlingarna, hönsen eller om jag kanske letar efter något recept så går jag och konsulterar alla trevliga och kompetenta människor på http://www.alternativ.nu/ där finns svaret på allt. Och man kan hitta det mesta där också.  Jag har "hittat" alla mina höns där bland annonserna. Alla människor som jag har kommit i kontakt med där är så jäkla (ursäkta!) trevliga. De jag har hämtat hönsen hos hör till och med av sig och vill veta hur hönsen har det nu =) . Man kan fråga om allt möjligt och man behöver inte ens känna sig dum när man kommer dragandes med alla sina knasiga nybörjar frågor. Man hittar faktiskt svaret på ALLA sina frågor där (om man letar lite och ber om hjälp). Tack för det alla underbara alternativare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar