tisdag 13 september 2011

Jag ÄR trendig!!!!!

Ja då har det äntligen hänt. Eller det har nog pågått ett tag. sakta men säkert har jag blivit trendig.
Ja det var ju på tiden!!!!!!
Läste i tidningen Amelias höst special om den tant trend som just nu finns. Det är inne att plocka bär, sylta safta och ha gummistövlar på sig. Hahaha man kan ju inte göra annat än fnissa lite. Men det var ju skönt (puh!) att man någon gång i livet skulle gå och bli trendig.
 Härliga Elin Ek (Grynet) har ju till och med skrivit en bok om super tanten som går att beställa på bokus. Måste läsas! Blev så glad över min nya trendiga status att jag bara blev tvungen att ringa en vän (en annan liten tant) och berätta om hur trendiga vi är.
Ska nog i ärlighetens namn tillägga att mina gummistövlar inte är så trendiga som andra gummistövlar är just nu och om jag skulle ta på mig dem och gå ner på stan så skulle mina gulliga barn fullkomligt dö av skam!!!! De är i vanliga fall väldigt toleranta med sin mammas något annorlunda sätt. Men någonstans har nog även de en gräns och jag tippar på att den går någonstans där i  krokarna.
Supertanten : för dig som redan är en och för dig som vill bli : sylt, småkakor, syjuntor och civilkurage (inbunden)

Här kan ni kolla in Elins härliga bok! http://www.bokus.com/bok/9789174241501/supertanten-for-dig-som-redan-ar-en-och-for-dig-som-vill-bli-sylt-smakakor-syjuntor-och-civilkurage/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar