fredag 7 september 2012

Energilös

Nu är det dax att skärpa sig tror jag. Har inre bloggat på länge. Energin har helt enkelt inte räckt till. Men nu får jag lov att ta tag i mig igen.
Innerst inne vet jag ju att det ger mer energi än det går åt att skriva någon rad här, och sedan njuta av alla era gulliga och roliga kommentarer. Ni är ju som en riktig vitamin kick, som ett litet energi piller. Jag har ju bara inte riktigt orkat ta pillret.
Nu är det full fart mot helgen, tjohoo!
Tiger och jag sätter fart .......snart!
Trevlig helg!

9 kommentarer:

  1. HAr just hittat hit, via några andra bloggar fann jag din. Fastnade direkt för namnet på din blogg, nu ska jag läsa vidare. Trevligt här!!

    ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Va kul att du kikade in. Välkommen hoppas du kommet tillbaka fler gånger.
      :-)

      Radera
  2. Ja var tog den vägen den där energin. Varför blir det så? Är det för att det blev höst och mörkare, skola och arbete eller vad? Jag funderar lite på det och känner själv att min energi är borta. Jag har hemsk huvudvärk hela tiden så för mig är det en stor orsak :(

    Men jag har idag påbörjat något som ska hjälpa mig hoppas jag. Inte så stort men väl en början :)

    Kram och trevlig helg till er!

    Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag man kan ju faktiskt fundera på vad det beror på. Hoppas din lösning fungerar för dig så du också blir piggare igen.
      Kram

      Radera
  3. Du har nog bara stått på uppladdning.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha ha ja då hoppas jag att jag är fulladdad snart
      Kram

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera
  4. Hoppas du får en riktigt skön helg med eller utan bloggandet. Det tar ju lite tid med det ger ju som du skriver så mycket tillbaka. Det låter som en sund inställning att ta det lite lugnare när det behövs.
    Elisabet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo ibland behöver man ju vila lite från allt möjligt. Tror nog att orken och viljan börjat infinna dig igen.
      Hopas din helg också blir lugn oovh skön.

      Radera