tisdag 18 september 2012

Lite sen....

Ja nu är jag lite sen med inlägget.
det är ju tydligen redan
 
TISDAG!!!!
 
Vart tar tiden vägen?????
Jag hade ju tänkt att jag skulle vara med i veckans fotoutmaning vänner emellan.
Det skulle vart klart i söndags.....
 
Temat denna gång är H2O, vatten!
Det är jätte många fina bidrag som är med kolla in dem HÄR!
Nu kommer det lite bilder, sent som sjutton!
 
 
 
 
 
 
 
Det blev ju någon liten bad tur i somras fast inte var det många.
Nu ska jag försöka få ordning på veckan och kanske kolla almanackan för att se vad jag mer har missat!!!
 
Ha en bra dag!
KRAM!!
 
 
 


 

5 kommentarer:

  1. *hihi* springer dina dagar ocskå iväg. Jag får jaga mina ;)
    Läcker bild den första över sjön, mörk och härlig spegling.

    tusen tack för din söta kommentar hos mig, log med hela ansiktet då jag läste den.

    kram kram Malin

    SvaraRadera
  2. Bättre sent än aldrig heter det ju :) Fina bilder du bjuder på.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  3. Bättre sent än aldrig heter det ju :) Fina bilder du bjuder på.
    Kram Maria

    SvaraRadera
  4. Det kan vara lite pressande detdär att vara med på något schemalagt.
    Bra blev det i alla fall.

    SvaraRadera
  5. Äsch vad gör väl att man är en dag fel eller inte...
    Min man åkte till verkstan med bilen en dag tidigare än bokat - de hjälpte honom ändå för de förstod precis hur lätt det kan varar att ta fel på dag...
    Ha en fin helg
    Malin

    SvaraRadera