fredag 11 januari 2013

Foto 3 av 365

God kväll!
Hoppas det är bra med er alla!

Jag har ju som sagt var haft som plan att vara med i fotoutmaningen 365 foton.En bra idé tycker jag som verkligen vill komma igång och blogga lite mer......det har ju gått så segt ett tag nu!!!
Men vad händer då?
Jo både kameran och mobilen bestämmer sig för att inte vilja vara med just nu!!!
Så det blev ett till litet uppehåll.
Nu är mobilen inlämnad och som tur är har jag en teknisk sambo som fick fart på kameran igen!!
Nu är jag på banan igen!!

Nr 3 av 365 tema 28 BRYGGA
Blev en bild på några vinterbadare och deras badbrygga.

Ha en trevlig kväll!!

6 kommentarer:

  1. Men, typiskt! Bra att du fick sprutt på både dig, kamera och sambo. :-) Och en trivsam bild.

    SvaraRadera
  2. Så bra att de har fått en egen liten brygga att gå upp och vila på. :)

    SvaraRadera
  3. Aahh, jag undrade just var du tog vägen. Det är ju typiskt!! När man har bestämt sej. Mej har du i alla fall fått fart på :) TACK!!
    Ska nu lägga in bild nr 11.

    Kram från mej

    SvaraRadera
  4. Jamen visst är det typiskt!
    Jag hade faktiskt också hunnit börja undra...
    Men allt är förlåtet;-)
    Keep up the good work.
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ibland undrar man vad det är som händer när det blir sådär.....bra nu är du igång igen.

    Tänk att de inte fryser om fötterna! Men de har ju en annan "termostat" än vad vi människor har....

    SvaraRadera
  6. Så här ska änder vara - inte som hos mig mitt i stán :)

    SvaraRadera